اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

جعفریان:فرمانداری گرگان تیم صومعه سرا را بیرون کرد|تست کرونای ۱۸ نفر مثبت بود

  • کد خبر: ۶۱۵۷۷
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
جعفریان:فرمانداری گرگان تیم صومعه سرا را بیرون کرد|تست کرونای ۱۸ نفر مثبت بود
بازی دوم دو تیم بسکتبال صومعه سرا و آتشی به علت مثبت شدن تست کرونای بازیکنان صومعه سرا لغو شد و آنها از شهر گرگان اخراج شدند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های پلی‌آف یک‌چهارم نهایی دسته یک بسکتبال با صعود تیم‌های شهرداری نوین گرگان، نبوغ اراک از منطقه شمال و خانه بسکتبال جهرم، تپنای بوشهر، سپاهان اصفهان و نظم‌آوران نوین سیرجان از منطقه جنوب به دور بعد به پایان رسید. ضمن اینکه بازی برگشت تیم‌های مدرسه آتشی و خانه بسکتبال صومعه‌سرا هم لغو شد تا تکلیف این دو تیم نیز مانند دانش فراز البرز و خانه بسکتبال کرمانشاه در روز‌های آینده مشخص شود.
اما چرا این بازی لغو شد؟ شنیده می‌شود در این بازی در حالیکه تیم آتشی تست کرونا نداده و فقط به گواهی سلامت اکتفا کرده در میدان حاضر شده است و برای همین هم بازی نخست را تیم آتشی در میان اعتراضات تیم صومعه‌سرا پیروز شده و مجموعۀ تیم صومعه‌سرا به اعتراضات خود ادامه می‌دهند، اما گوش فدراسیون بسکتبال بدهکار نیست و در نهایت خود تیم صومعه سرا از گرگان اخراج می شود .
نصرت الله جعفریان ناظر مسابقات دسته یک منطقه گرگان درباره اتفاقاتی که در بازی دو تیم صومعه سرا و آتشی افتاده می‌گوید: قبل از شروع مسابقه جلسه‌ای با حضور سرپرستان و مربیان در محل هتل جهانگردی در ناهارخوران برگزار کردیم و برابر دستورالعمل فدراسیون تیم‌ها موظف بودن که گواهی صحت و سلامتی تیم را به من ارائه کنند که این کار بدون استثنا انجام شد و تیم صومعه سرا اعلام کرد که تست کرونا برای تیم‌شان آورده اند و من هم قبول کردم و به تعداد اعضای تیم تست PCR را دریافت و چک کردم که منفی بود و الان هم این تست‌ها در پیوست گزارش واقعه که به فدراسیون تحویل دادم و موجود است. با استناد به این گواهی‌ها بازی بین صومعه سرا و آتشی را شروع کردیم که بسیار جذاب و نزدیک بود و با داوری عادلانه و عالی هم دنبال شد. هیچگونه مورو خاصی در طول بازی نبود فقط در یک مورد که توپ اوت رفت و داور به اشتباه سمت بازی را اعلام کردند که آتشی اعتراض کرد و حق هم با ایشان بود، ولی تصمیم داور اجرا شد که کمک مربی صومعه سرا بخاطر اعتراض اتشی توهین کرد که من مداخله کردم و گفتم خواهش میکنم ادب را رعایت کنید و آخر بازی عذرخواهی کرد و بازی با نتیجه ۶۶ - ۶۳ به نفع تیم اتشی پایان گرفت.
او در ادامه می‌گوید: روز شنبه تیم‌ها استراحت داشتند و روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه می‌بایست این دو تیم بازی دوم را برگزار می‌کردند که صبح روز یکشنبه آقای کبیر رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان با من تماس گرفتند که تیم صومعه سرا در محل شان توسط مرکز بهداشت تست کرونا دادند و از ۲۰ نفر ۱۸ نفر تست شان مثبت اعلام شده که من گفتم چه طوری شما مطلع شدید گفت مرکز بهداشت صومعه سرا نامه‌ای به مرکز بهداشت گرگان فرستاده است. گفتم من تست منفی این تیم را در دست دارم گفت که این مورد به فرمانداری و اداره کل ورزش هم فرستاده شده و تیم صومعه سرا باید هر چه زودتر گرگان را ترک کند. من به اتفاق کبیر به اداره ورزش استان مراجعه کردیم ودر اتاق رییس حراست جلسه‌ای تشکیل دادیم و موضوع را پیگیر شدیم که مرکز بهداشت گرگان و فرمانداری الزام داشتند که تا استان را آلوده نکردند باید شهر را ترک کنند من با تلفن از سرپرست و مربی تیم صومعه سرا موضوع را پرسیدم و آن‌ها هم گفتند که ۱۹ اسفند ماه در صومعه سرا ما تست دادیم و بعد حرکت کردیم تا برای ما بفرستند وقتی هم وارد گرگان شدیم تلفنی مرکز بهداشت موضوع مثبت بودن تست را اطلاع داد که ما قبول نکردیم خودمان در شهر گرگان با پرداخت ۸ میلیون تومان مجددا تست گرفتیم که همه منفی بودند و به شما هم آن را ارائه دادیم. گفتم چرا موضوع تست که مثبت بود را به من نگفتید...
جعفریان در پایان می‌گوید: به هر حال از آنجائیکه فرمانداری و مرکز بهداشت گرگان اصرار داشتند این تیم باید شهر را هر چه زودتر ترک کند من هم با فدراسیون تماس گرفتم و قضیه را گفتم. آن‌ها هم گفتند با توجه به تمام مسائل بازی را کنسل و به تیم‌ها اعلام کنیم که شهر ردا ترک کنند و در گرگان صورتجلسه‌ای را نوشته و اعضای ذیربط امضا کنند و برای فدراسیون ارسال کنیم تا تصمیم بگیرند. من هم این کار را انجام دادم و گزارش کامل و پیوست مدارک پزشکی ارائه شده را هم به فدراسیون دادم تا تصمیم گیری کنند و انشاالله حق به حق دار برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->